сряда, юни 25, 2008

Далече , далеч от тук


За тази статия ме вдъхнови притурката към списание " Мениджър ",която се казва "Далече" и е направена специално за хората / като мен / , които искат да избягат от скучното ежедневие и да се отдадат на почивка ...
Знам че ще кажеш , че си много зает и "имам много работа, сега не мога" / стига с клишета моля !/ , но ако си мислиш , че някога ще дойде момента, когато няма да си зает , ами значи си по наивен и от мен :-)
Браво на редакторите , които са успели да обхванат всички очарования на почивката - от плажа и морето , през вдъхновяващите разходки с яхти към лукса на петзвездните хотели или усамотението на малките хотелчета сред природата, не са пропуснали и "с деца на море - мисията възможна " ....Но аз най-вече настръхвам като се спомене за острови - дали ще отидеш на Тенерифе, Мавриций или Майорка / О!/ , ще се убедиш че живота там тече в други измерения , някак лежерно и безметежно , сякаш морето прегражда острова от стреса на големия континент и ти остава да се отдадеш на Рая напълно ....
Казвам като очевидец -сякаш в Палма де Майорка оставих част от себе си преди години и островът търпеливо ме очаква да се върна...
За всеки песимист - почивката е лекарство , за оптимиста - потвърждение на щастието...
Трябва тук да спомена и че има доста странички за най-красивите и достъпни места по нашето черноморие , не на последно място опознай страната , за да я обикнеш ...повече ...
Достатъчно е да излезеш от града , за да избягаш Далеч от стреса ....
Моят апел е за всички : Намерете време за почивка това лято !
Аз поне със сигурност планирам да презаредя батериите ;-)

Няма коментари: