събота, ноември 01, 2008

Време за промени


И ето ме пак съм в нета с моя компютър , поправен и пообновен .... миличкият като чисто нов е :-)


Колко време вече не съм в нета и нещата са се променили малко в "Свежата" мрежа ...Но не толкова много де... Все за промени се говори и аз така се чувствам ...
Дошло е време за промени в личен план и в национален ...Абсурдите в държавата растат , недоволството все повече става явно , а резултати и наказани виновни няма...Станахме за смях в "Европата"! Поне преди всички си крадяха и никой не се занимаваше с тях , ама сега трябваше ли да ни излагат пред цял свят ?!
Всеки ден чета, слушам и гледам за небивали кражби от страна на политици и администрация , че чак вече ми се струва като зле написан сценарий на филм ...Какво ли още ще измислят и направят ?!
Ако има протести или някакви решения за спиране на корупция и кражби , АЗ ще бъда ТАМ!

Няма коментари: